معماری

معماری
بنام يگانه معمار هستي
قالب وبلاگ

شهر سازی و طراحی و برنامه ریزی شهری در شهرهای توریستی و جاذب گردشگر با دیگر شهر ها تفاوت دارد . این گونه شهرها بایستی دارای نظمی خاص و چشم نواز و با هنر و زیبایی مختص آن محیط طراحی و اجرا شوند و دارای ضوابط و مقررات خاص گردشگری باشند. الزاما بایستی ظرفیت های پذیرش توریست ها و مهمانها مشخص باشد تا شهرداری به معنای عام امکان پذیر شود.

بطور مثال شما در منزل خود نشسته اید اگر با یا بی برنامه دو یا سه نفر مهمان از نزدیکان شما سر زده وارد شوند به احتمال قوی میتوانید پذیرایی خوبی داشته باشید ، در صورتیکه این رقم به پنجاه نفر برسد چه اتفاقی برایتان میافتد آیا قادر به پذیرایی هستید ؟

این مثال قابل تعمیم به شهر هم هست .

چند سالیست که گردشگری به شیوه مزاحمت و با چادر زنی کنار معابر و فضاهای عمومی شهرها اتفاق میافتد که پدیده ای نا پسند و خارج از همه قواعد زیستی ، بهداشتی ، ایمنی ، شهری و شهر نشینی و ..... است

باید چاره ای اندیشیده شود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ سید محمد ابراهیمی ] [ ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ترسیم پروژهای اتوکد معماری خود را به ما بسپاری تدریس در مقطع هنرستان وترسیم فنی در مقطع دانشگاه 09366692687
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماری و آدرس architectiranian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





قالب وبلاگ

این سایت را حمایت می کنم
عینک آفتابی